Sjuk!

Idag är jag hemma från jobbet, halsen är inge vidare. Jag kan prata lite bättre idag men hostan håller i sig. Jag hoppas jag kan åka till jobbet imorgon för jag har fan inte råd att vara sjuk. Tompa skjutsade Gerd till jobbet imorse för hennes bil funkade inte så han köpte med sig varsin baguette i kiosken. Jag har redan mulat i mig min och nu ska jag väl lägga mig framför nån film? Jag hyrde två på macken igår men båda va as dåliga så idag blir det nån bra från bokhyllan. Kanske sex and the city boxen? vi får se?

I fredags va jag och mamma till stan o jag har alltid haft lite fördommar om både Lindex och Kappahl. Jag har alltid tyckt att dom bara har "tantkläder" men jag måste nog ta tillbaka det för i fredags när vi där så hade dom faktiskt helt okej kläder på båda butikerna. Lindex hade jätte mycket snyggt så nu finns det inget som säger att man inte kan handla där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0