Söndag!

Usch jag hatar att vakna på morgonen och känna att det är söndag! Jag gör aldrig någonting vettigt på söndagar utan bara degar framför tvn plus att jag vet att jag snart ska börja jobba igen. Usch o fy!

Igår drog jag, Tompa och Linda en sväng till Marieberg. Jag köpte mer tyg som jag behöver för att bli klar med tävlingskläderna men min symaskin håller på och krånglar hela tiden så det är inge roligt längre. Nu vill jag bara bli klar. Sen kom Linda över på kvällen och kollade på Melodifestivalen. Vi tyckte väl inte att det fanns nån speciellt bra låt? Ola va godkänd men jag hoppas på mycket bättre låtar nästa vecka. Sen kollade vi på film "Surrogates" med Bruce Willis men det va nog en av dom sämsta filmer han har gjort? skit dålig!

Idag är det städning på pappas jobb som gäller o det hurrar jag inte för precis, men Tompa skulle följa med och träna under tiden så då blir det inte lika ensamt. Sen måste jag tvätta för vi har snart inga underkläder att ta på oss o förhoppningsvis hinner jag sy lite idag också, om det kan sluta krångla!!

Måste visa en bild som dök på våran digitala fotoram igår och det blev många skratt kan jag säga, Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0