Sorry!

Nu va det ett tag sen jag skrev, jag ber om ursäkt för det men jag har fan haft fullt upp den här veckan. I Tisdags hade vi träning för första gången med gruppen och det verkar bli jätte bra. Det ska bli kul att lära känna tjejerna bättre, få en bra dans och lite ny energi till tävlingarna, det behövs!

Idag känns det som jag har fått massor gjort. Jag va på stan kl 10.00 för en synundersökning, så nu ska jag skaffa glasögon, det ni! Det blir nog några svarta snygga bågar, jag ska åka in och prova lite olika nån dag. Men jag kommer inte ha dom jämt utan mest till jobbet där jag sitter mycket framför datorn. Sen drog Tompa o jag en snabbis på HM där jag förälskade mig i en klänning, vi får se hur det blir med den! Sen nu på eftermiddagen har jag sytt lite på tävlingskläderna som vi ska ha nästa helg. Plus att en tjej från Köping kom hit och köpte min balklänning, skönt att bli av den!

Nu är Danne och Ewa på väg hit så det blir nog lite Cluedo och skräckfilm, Bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0