Torsdag!

Torsdagar är alltid sega för jag vet att jag är ledig imorgon så på jobbet går jag hela tiden och kollar på klockan o hoppas på att dan snart ska vara slut men istället går den bara otroligt sakta.  Efter jobbet åkte Tompa o jag till hans föräldrar o käkade pannkaka, sen hem, duschade nu ska jag bara slöa framför tv:n, Tompa har redan somnat o jag känner att jag också gör det snart, är skit seg idag!

Imorgon ska jag iväg med mamma till stan. Jag ska prova glasögon och köpa träningsskor hade jag tänkt. jag skulle vilja få med mig en collage tröja från gina också men jag tror inte min plånbok är så generös? Min foundation är slut så jag måste nog satsa på det istället. Jag hatar fan o köpa smink, så jävla dyrt, ursäkta mina svordommar men det är ju sant!


Långt hår igen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0