Vallentuma!

Här kommer lite bilder från tävlingen! I paren gick det ganska bra, vi kom på 4:e plats av 14 par men vi va missnöjda iallafall för hade det varit samanlagt 15 par så hade vi fått en prick och gått upp till en högre klass, men icke, o det suger verkligen! Vi ramlar ALLTID på målsnöret, va fan ska vi göra, haha! I singeln gick det så dåligt så det behöver vi knappt nämna, haha. Hur som helst så ska jag göra om dansen, köpa ett par ordentliga skor och verkligen träna gärnet inför Åmål. Jag vill inte åka dit och känna att singeln känns sådär, vilket va precis va den gjorde i nu i Vallentuna, jag hade inte tränat ett skit utan bara fokuserat på paren. I Åmål får vi inte tävla i paren så då ska det bli sten hård fokus på singeln istället. Jag har en månad på mig =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0