Frimis!

Igår va det min 10:onde jobbdag på rad o jag va helt slut egentligen men det blev middag och utgång med brudarna! Vi käkade riktigt god (DYR!) mat på Hellas, jag tog husets plankstek, cider och chokladpyramid till efterätt och det hela gick på 370 spänn...? Men ska det va så ska det va! Sen blev det frimis. Vi va lite för nyktra när vi kom dit, plus att vi insåg att vi va dom ända där över 20 så det va bara att börja shotta lite för att komma igång. Efter två jordgubbshot och en tecuila träffade vi på CALLE!!! Ahhh, sen ägde vi dansgolvet o hade as kul! Han gjorde fan hela kvällen. Det va så jävla längesen vi träffades allihopa! Kanon kul! Efter frimis drog vi till Calle i ca en kvart innan vi kom på att vi va hungriga så kvällen avslutades på Max innan vi drog hem. Jag va hemma vid 4 så då va det bara att stupa ner i sängen! Arazu va den enda med kamera så jag har inte så mycket bilder. Hittade en vimmelbild från NA så ni får nöja er med den så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0