Godmorgon

Hade sovmorgon till halv elva idag men jag kunde inte sova längre. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning. Börjar jobba kl 13 och jobbar till stängning så det blir inte så länge idag, vilket är skönt för jag har ju hela helgen plus hela veckan framför mig med jobb. Jag är inte ledig förren nästa helg, känns lite segt! Men det är bara att kämpa på.

Igår kom jag till och med för tidigt till jobbet. Jag måste ha kollat fel på schemat och kom en och en halvtimma för tidigt så det blev en väldigt lång dag igår. Efter stängning mötte jag upp pappa och Tompas på stan för att gå på bio. Vi kollade på Robin Hood. Den va faktiskt ganska bra.



Slängde in en beställning hos Gina nyss på en jacka. Jag va i butiken igår och tänkte köpa den men den va slut så jag beställde den istället. Skulle komma inom 2-3 dagar så den dyker väl upp i veckan nån gång? Nu måste jag duscha, vi hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0