Söndag!

Idag jobbade jag bara ett 5 timmars pass, slutade 16.15 men jag blev inte ledig för det. Jag drog direkt till pappas jobb och städade där. Hinner inte riktigt med det varje vecka nu på sommarn? tur att dom har lite semestrar så det inte blir lika smutsigt. Kom hem, duschade och sen käkade vi "Dillkött" nån maträtt som Tompa gjorde efter Per Mobergs kokbok, blev jätte gott. Tompa o nille va nyss till macken och hyrde film så snart ska vi väl kolla på den med lite chips o holiday dipp =)

Jag har precis försökt få någon ordning i min garderob men det går sådär? allt får inte riktigt plats så som jag skulle vilja. Jag behöver helt enkelt en större...? Har handlat lite nytt från Kappahl o Gina i helgen. En oversize t-shirt från gina, vitt spetslinne, svart kofta, två väskor, ett skärp, en rutig skjorta (som inte är med på bilden) o två par leggings, allt från Kappahl. Vi har ju haft halva reapriset på jobbet i helgen så dom två väskorna plus skärpet kostade tillsammans 55,- hur billigt som helst. Synd bara att jag inte hittade mer kläder på rean? Jag har iallafall märkt att det är farligt att jobba i butik, jag hittar nåt nytt plagg varje dag som jag vill handla, helt knäppt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0