Söndag!

Jobb jobb jobb....önskar jag också kunde ha typ 4 veckors semester =/ Det är iallafall kul att gå till jobbet, jag trivs jätte bra! Men nu när det är sommar så skulle det ju inte skada med lite mer ledighet! Nu är iallafall Finlandsresan bokad o det ska bli jätte kul! Hur ska vi hitta dit bara undrar jag? Vi ska till: Pytynlahden kesäkoti, 47540 Lyöttilä?? haha....

Igår va jag me Tompa på nån bilgrej i stan men jag förstår inte riktigt det roliga med att kolla på när bilar försöker drifta? eller vad det nu är dom gör? Massa volvoraggare överallt bara...Sov som en stock när vi kom hem. Nu ska jag snart dra iväg till jobbet, jobbar till stängning. Ikväll blir det säkert nån bra film skulle jag tippa på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0