Sunne vattenland

Har precis kommit hem ifrån Sunne vattenland. Jag och mamma tog med Edwin o Rasse dit idag och tror ni inte att vi får pissväder med regn o skit. Det va inte så kallt som tur va så vi badade för fullt iallafall men det va lite trist att vi inte fick nån sol alls, med tanke på hur bra väder det va igår. Men det va ju bra för det va inte alls mycket folk, inte en ända kö till nån attraktion så vi kunde åka hur mycket som helst. Det va jätte kul!



Hyrde Shutter Island i macken förut så jag tänkte kolla på den nu. Jag såg den på bio när den gick men det va ju ett tag sen o jag tyckte den va bra så det får bli den igen! Leonardo Dicaprio har fan blivit as bra på senaste tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0