BRA SANDRA!

Nu har jag precis stretchat efter en ca 45 minuter lång joggingtur med Mija. Idag va jag fan as duktig, shit vad jag orkade mycket! Eller så hade vi så mycket att prata om så jag glömde helt enkelt bort hur jobbigt det va. Men det blev iallafall ca två varv runt samhället, bra Sandra! Nu ska jag bara försöka fortsätta med det här varje vecka! Vi får väl se hur det går.

Nu ska jag hoppa i dushen, käka lite och sen kolla på 2012 som Tompa hade hyrt i macken, men jag måste bara berätta att pappa hade bokat stuga i sälen över påskhelgen så det blir lite skidåkning iår iallafall. Jag längtar redan! Och så kom mitt paket från ellos idag också, visar er sen men allt passade som smäck, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0