Fredag!

Igår efter jobbet drog jag direkt till Linette för att träna dans o det gick väl hyfsat iallafall, vi ska träna mer ikväll! Sen drog vi en snabbis genom nya träffpunkt som invigde deras övervåning igår, o shit va stort nya gina tricot va, det va nog större än det på marieberg? Sen hade dom ju öppnat Monki också men där inne va det smockfullt med folk och allt va i en ända röra så man får väl kika in där en annan dag! 





Kim o Arazu ville att jag skulle komma till Arazu runt ett snåret idag men jag har inte riktigt bestämt mig. Det här är ju typ min enda lediga dag för helgen är helt uppbokad så det vore ganska skönt att bara vara hemma tills det är dax att dra på träning, men jag vet inte? Nu blir det iallafall frukost i nya soffan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0