Helgen!

Jag har inte hunnit skriva nånting om helgen än! I fredags träffade jag Kim och Arazu för en runda på stan o lite käk på Ikea! Det blev inte så mycket shopping utan mest massa prat om allt och ingenting! Vi måste träffas oftare tjejer, det här går inte! Jag köpte en klänning på Gina för 149,- det va allt jag kände att jag hade råd till! en rosa och sommrig! Jag drog hem ganska tidigt och bara tog det lugnt resten av kvällen.

     

I Lördags så ringde klockan 04.00 för bussen gick från eurostop 05.30 mot Åmål. Tävlingen gick väl helt okej, jag kom 4:a. Det är ju alltid trist att inte stå på pallen men jag va jätte nöjd iallafall, mina nya skor och min nya dans funkade as bra, det va jätte kul!



Söndag! Jag hade stallt klockan på 09.30 för att se reprisen på Melodifestivalen eftersom jag satt på bussen på väg hem från Åmål när finalen avgjordes, men det va tydligen ingen repris så jag drog iväg till pappas jobb och städade. Sen kom Rasmus och Koffe förbi en sväng på eftermiddagen, vi käkade våfflor, Tompa klippte och jag färgade Koffes hår och sen blev det nån halvdålig komedi från macken!

That´s it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0