Klantiga jag!

Jag fick ett erbjudande från ellos på posten idag, det va hundra år sen jag beställde från dom men jag kollade iallafall igenom katalogen för att se om jag hittade nåt kul att beställa. Jag har letat runt lite efter nån snygg bikini till sommaren och tror ni inte att jag hittade den i ellos katalogen? hur stor är chansen, haha! Hur som helst så beställde jag den plus en klänning för att komma upp i 450,- för då fick men 150,- i rabatt. Men dum som jag är så glömmer jag skriva in rabattkoden så nu är det beställt utan rabatten, smarta jag! Jag får väl ringa och ändra det imorgon om det går. Det va ju lixom därför jag beställde nåt i från första början?

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0