Lördag!

Tompa o jag tog en tripp till Norrköping. Vi kikade på våran soffa på chili och gick runt en sväng i deras fyra små köpcentrum på stan. Det är alltid roligt att gå i affärer nån annanstans. Vi käkade thai buffe och jag shoppade ett linne från bikbok och en kjol från Gina.

 

På kvällen kom Danne & Ewa förbi. Jag klippte och slingade Ewas hår och det blev väl hyfsat för att vara första gången jag klipper nån långhårig. Vi kollade självklart på melodifestivalen under tiden jag lekte frisör men jag tycker det är så synd att det alltid är kändisarna som ska gå vidare, dom nya får lixom ingen chans? Sen blev det lite cheescake som va kvar från kalaset i fredags o så kollade vi på Saw VI, men jag tycker fortfarande bara att den första filmen va riktigt bra, resten är inga höjdare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0