Måndag!

Bion igår va helt okej. Den va absolut inte dålig men den kunde nog ha varit lite bättre. Men helt klart godkänd!

Idag va det jobb som vanligt, men sen hängde Tompa med mig till pappas jobb o tränade en stund. Jag va tvungen att träna på min nya dans inför tävlingen på lördag men det gick väl sådär. Jag är så himla förkyld så snoret bara rinner o jag kan inte sluta hosta så det va bara att ge upp det där med träning. Jag får försöka gå igenom stegen lite smått varje dag o hoppas att det går vägen iallafall. Men jag är förhoppningsvis bättre till helgen så jag kan ge 100% på tävlingen. Jag hoppas på det bästa!

Nu är jag helt slut så det blir en stund framför tvn innan det blir sängen! bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0