Onsdag!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och ska snart iväg på dans. Jag skulle hellre ligga hemma framför tv:n idag känner jag men jag missade ju förra veckan för att jag va hos Arazu så idag måste jag åka. Jag måste öva på min singeldans också, tävlingen närmar sig!

Jag
kollade in på bubblerooms hemsida förut och dom har ju börjat med "Dress of the day" vilket betyder att varje dag säljer dom ut en klänning för 149.- o det är olika klänningar varje dag, många klänningar är jätte snygga o skit dyra till ord.pris så vill man fynda klänningar så är dom toppen! Hittade även en svart klänning som va deras mest säljande plagg, super snygg nu till somaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0