Tisdag

Idag så åkte jag ifrån jobbet i ca två timmar för att besikta bilen, jag har aldrig gjort det själv förut så jag va väl lite små nervös, för vad vet jag inte. Men det gick väl käpp rätt åt skogan kan man säga jag hade väl alla fel man kunde ha, eller nästan iallafall. Plus att bromsarna på vänster bakdäck gick sönder under tiden han testade bromsarna =/ Egentligen skulle jag inte ha fått kört därifrån men han va snäll o slöppte hem mig iallafall!

Sen pratade jag med Tommy från Kappahl så nu har jag fått tid för en intervju =) hoppas det går vägen!

Sen blev det en joggingtur med Mija men igår va den jobbigare än sist. Men det är iallafall skönt att komma ut o röra lite på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0