Disco SM

Här kommer lite bilder från Disco SM. Det har varit en super kul men jobbig helg. På lördagen tävlade jag i singeldisco och kom på tredje plats o det måste man väl vara nöjd med! På söndagen tävlade vi i pardisco men det gick inte alls bra, vi kom inte ens till final utan slutade nia eller nåt sånt? Lite tråkigt men det va första gången i den klassen så man kan väl inte begära för mycket? Här ser ni våra nya tävlingskläder också som Eva har sytt åt oss. Skit snygga enligt mig =)










Kommentarer
Postat av: Helena

Fin-fint!

Hoppas att ni hade kul och blev inspirerade till ännu en säsong med dans! Stor kram!



/Helena

2010-05-25 @ 01:52:07
URL: http://www.misspkm.blogspot.com
Postat av: En fråga

Hej , Såg att du jobbar på kappahl. Jag har sökt till kappahl och undrar vad du tjänar i timmen?? , ps. jag är 19. Skulle vara snällt om du kunde svara=)



Tack på förhand=))

2010-05-26 @ 16:03:13
Postat av: Sandra

Hej! Jag har precis börjat på Kappahl med lite introduktion bara nu i 4 dagar, så därför kan jag tyvärr inte svara på vad jag tjänar. Jag ska börja på riktigt efter midsommar så då kanske jag har ett svar till dig =)

2010-05-27 @ 09:05:22
URL: http://sssandraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha ok!=) Så du får inte lön för indtroduktionen :O

2010-05-27 @ 10:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0