Lördag!

Va o jobbade i Askersund idag. Det spöregnade, va kallt och inga kunder. Eller jo typ 7 kunder på hela dagen kanske? Skit segt, men som tur va så slutade jag vid 17.00 istället för 20.00 så det va väl bra. Jag hade lite tidningar att roa mig med, plus 4 koppar te för att hålla värmen uppe =)



Kom hem och började sy med en gång. Kläderna till avslutningen va tvugna att bli klara eftersom dom ska användas imorgon. Byxorna sydde jag i onsdags o dom vart inte alls bra, helt snea o skeva åt alla håll men det lär ju inte publiken se. Nu har jag iallafall fixat linnet också så nu är allt klart, äntligen! Linnet blev ganska coolt, ska nog köpa svart paljettyg och sy en klänning av? kan bli snyggt, men det får bli en annan gång! Synd bara att man inte är lite brunare också? ser ut som en blekfis...hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0