Snurrig?

Gårdagen gick väl helt okej. Men jag har fullt med information i huvet nu så jag känner mig lite snurrig. Mesta delen igår stod jag vid kassan o det va inte helt lätt kan jag säga. Kappahl han nämligen erbjudanden hela tiden, överallt, på olika produkter. Te.x. Ta 3 betala för 2, 25% rabatt på det dyraste plagget, 2 för 199.- osv. o allt det där ska man ha i huvudet så när en kund lägger fram klädena dom vill köpa. Inte helt lätt. Jag råkade också glömma ta bort larmet hos en kund så det pep om dom när dom skulle gå ut =/ hehe...sånt som händer antar jag. Nu ska jag snart dra dit igen och se om saker kanske klarnar lite mer idag! Hope so!

Efter jobbet blir det träning med Linette, vi MÅSTE göra klart dansen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0