Tisdag!

Åkte tidigare till jobbet igår. Jag skulle in på Panduro o fixa lila glitter till SM. Sen hade jag inget kul att ta på mig så jag köpte en vit tröja med puffärmar på Kappahl innan jag började jobba. Plus att jag hade min vita blomma i håret o chefen tyckte jag va så fin =) hehe! Det går bättre o bättre på jobbet nu. Jag börjar lära mig kassan mer o mer så nu vågar dom till o med lämna mig själv ibland. Det finns ju alltid nån i butiken o fråga om det skulle va nåt! Men det är verkligen jätte kul, förutom att jag känner mig så jäkla trött nu. Jag jobbar på glassbaren, jobbar på kappahl när jag är ledig därifrån och sen tränar vi typ hela tiden nu inför SM så det känns som jag aldrig är ledig. Kommer hem, äter, sover, jobbar igen! Men SM är ju nu i helgen så efter det blir det nog lite lugnare med träningen. Vi tänkte träna nu på torsdag sista gången, sen får det räcka.

Idag efter jobbet ska jag till Eva och prova kläder, spännande. Dom blir verkligen skit snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0