Torsdag!

Kom hem från jobbet igår o va helt slut både i fötter, rygg och huvud. Fixade disken under tiden Tompa gjorde mat och fyllde poolen. Vi käkade och sen blev det bad i bubbelpoolen ute på terassen, riktigt skönt. Sen kollade vi på film o jag orkade faktiskt se klart hela.

Sov hela natten mdr terassdörren öppen så det vart svalt o skönt. Så fort det är varmt ute så stiger temperaturen i lägenheten enormt, skit jobbigt för man gå runt o svettas hela tiden.

Idag efter jobbet ska jag till Eva för sista gången. Kläderna blir klara idag =) wiie...o dom blir as snygga! Sen jobbar jag imorgon och på lördag är det SM. Jag önskar jag hade vart ledig imorgon så jag kunde ha sovit länge, tränat o taggat men så är inte fallet. Det känns som jag kommer vara helt slut när jag väl kommer dit?

Aja, borta tänderna sen dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0