Trött...

Jag gör typ ingenting nu på dagarna, jag jobbar till sex, är hemma vid sju, lägger mig på soffan o somnar. sen efter några timmar förflyttar jag mig till sängen. så har typ hela min vecka sett ut? Idag måste jag iallafall sy klart kläderna till dansavslutningen. Jag och symaskinen är ju inte direkt bästa vänner så vi får väl se hur det går. Antar att det kommer strula en hel del.

Helgen närmar sig men det blir inte mycket ledigt för min del. Imorgon ska jag jobba på Båten i Askersund helt själv ända till kl åtta på kvällen =( ingen höjdare. Söndag är jag ledig men då är det dansavslutning så jag har fullt upp. Sen börjar det om med en ny vecka igen och då är det Kappahl som gäller =) Jag ser fram emot det!

Nu måste jag dra, bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0