Fredag

Idag har jag varit ledig så jag mötte upp mamma på stan för lite julshopping, eller så lite blev det väl inte? Det blev Marieberg efter en stund på stan o vi va hemma vid halv sju, det tog verkligen hela dagen. Men jag har fått lite julklappar fixade iallafall, men långt ifrån alla. Sen blev det lite julpynt till lägenheten och en svart plastgran, super snygg! Nu har jag precis käkat lite mat o nu tänkte jag ta o duscha o sen bara slöa på soffan och sova tidigt, jag börjar kl 08.00 imorgon. Inte nog med det för kl 15.00 imorgon blir det kalas och kl 19.00 är det julbord med jobbet, kanske utgång o sen jobb igen på söndag morgon o sen till Robban o Carro på kvällen så jag har fullt upp hela helgen! shit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0