Fredag!

Fredag idag och jag ska snart iväg till jobbet. Jag jobbar till kvart över åtta innnan det blir helg för min del. Men det gör mig inget, det är kul på jobbet! Ikväll blir det nog ganska lugnt men imorgon ska jag förhoppningsvis iväg till Kim på lite partaj i hennes nya lägenhet!

Usch den här veckan har jag fan inte rört mig ett dugg, ingen zumba, ingen dans och ingen löpning. Jag har så himla svårt att passa in träningen när jag jobbar? Ofta jobbar jag kvällar så när jag kommer hem vid nio då är jag redan jätte trött! Jag skulle behöva ta mig ut o springa på morgonen men jag har svårt att ta mig ur sängen tidigare än jag måste? aja undanflykter, haha! skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0