Gym - Check!

Jag har precis kommit hem från gymmet o det gick väl bra! Jag brukar inte träna på gym så jag känner mig lite som en klumpig padda men det blir väl bättre sen, haha! Plus att jag va lite seg på att fatta hur maskinerna skulle ställas in men det löser sig! Det är inte så speciellt rolig miljö där nere i källaren men jag tänkte ladda mp3n med massa bra musik till nästa gång! Jag fick ju två fribiljetter nu efter introduktionen så jag tänkte åka dit redan på fredag efter jobbet, jag slutar 12 då så det blir kanon! Däremot är jag redan mör i benen så vi får se hur det går på dansen ikväll? Nu ska jag duscha, fixa lite käk o kanske kolla på Avatar medans jag håller på med tvätt, jag fick den filmen och solsidan boxen utav Rasmus jultidningar förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0