Helgen!

I helgen har jag haft fullt upp, i lördags jobbade jag till ett, sen kl tre va det kalas hos Tompas mamma med fika och tårta och sen vid sju va det julbord med jobbet på stora hotellet med super god mat, julklappsbyte och trevliga människor. Det blev även utgång till Ritz med Jasmina och Sigrid!





På söndag började jag jobba redan kl nio så det va bara att häva sig upp vid sju när klockan ringde, kändes väl sådär? Jag jobbade till två sen hem o iväg till Robban o Carro för att träffa lilla bebisen, o dom andra också självklart, hehe!

   

Idag fick jag iallafall lite sovmorgon o det behövdes, jag va helt slut efter helgen! Men nu börjar jag få lite smått panik för om en vecka åker vi till Tenneriffa o jag är bara ledig en ända dag innan vi åker o det är på torsdag! Jag måste börja tvätta kläder som jag vill ha med mig och börja packa...shit va fort allt går! aja nu ska jag snart till jobbet så jag måste göra mig klar! En sak i taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0