Lördag = Trött

Usch, idag är jag som en zombie! Hur trött som helst, jag hade klockan på 11.30 o det va kämpigt att ta sig upp ur sängen, fy fan! Men så är det väl när man festar fast man ska till jobbet? Tur bara att jag börjar sent annars hade det aldrig gått! Man kunde ju önska att det blir lungt på jobbet idag men Idol kommer ju till gallerian så inte en chans att det blir lugnt, det kommer bli fullt upp! Jag vill bara åka dit så jag kan få åka hem igen o lägga mig på soffan med en påse chips! Kvällen blir lugn idag, helt klart, Tompa är ju på kryssning  med jobbet över helgen så jag tänkte mysa på soffan framför en dansfilm jag köpte på Ica Maxi för nån dag sen!

Nu jobbet....jag vill inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0