Måndag!

Usch jag är helt slut idag efter att ha jobbat på pappas jobb. Ont i både rygg, axlar o fötter, ingen höjdare men det blir ju lite extra pengar i kassan o det kan verkligen behövas nu till jul! Inte nog med det utan jag har ont i rumpan också efter ridningen hos Ewa igår. Vi red i typ 1 1/2 timme så det känns i baken idag kan jag säga! Men det va jätte kul, jag har fan inte ridit på flera år. Det måste vi snart göra om!

Asså det här med att vi har stallt om klockan blir helt knäppt för mig, jag blir as trött redan vid typ 8-9 på kvällen o kämpar för att hålla mig vaken längre, jag brukar ju vara uppe till 11 iallafall? Jag har ingen ork till nåt...nu måste jag snart gå o lägga mig innan jag däckar vid datorn! vi hörs! hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0