Onsdag!

Ett inlägg kanske är på tiden? Måndag o tisdag har jag jobbat från 10.00 till 20.30 så jag har varit ganska trött på kvällarna. Jag skulle ha slutat 15.00 båda dagarna men i måndags va tjejen som skulle jobba kväll sjuk och igår så va det nån miss i schemat så det fanns för lite folk kvar vid stängning så jag fick hoppa in båda dagarna o jobba dubbelt. Men det är ju pengar, o det är aldrig fel!

Idag är jag iallafall ledig och klockan 12 ska jag vara på gymmet för lite intro, det ska bli spännande. Jag är så himla dålig på att ge mig ut o springa nu när det är kallt, o snart slutar dansen för säsongen så jag tänkte jag skulle köra lite gym så länge? vi får väl se hur det går! Jag MÅSTE också ringa till frisören, mitt hår är som ett jävla skatbo o jag får aldrig någon ordning på det! Hoppas hon har någon tid innan helgen? tveksamt men jag hoppas på det bästa!


Ny tröja från Kappahl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0