Tisdag!

Igår drog jag o Linda iväg till marieberg en sväng för att kika på lite julklappar. Jag köpte mina två första så det är väl en bra start iallafall. O så har jag lite bättre kolla på vad jag ska handla framöver. Både jag och mamma är ledig på fredag så då ska vi in o fortsätta handlingen. Jag vill gärna ha så många julklappar som möjligt fixade innan vi åker till Tenneriffa och idag är det bara två veckor kvar =) woho, vad jag längtar! Jag har även spanat in en svart plastgran på Clas Ohlsson som jag ska köpa, plus lite ljusrosa kulor, kommer bli så fint. Jag orkar inte med en riktig gran iår, dom bara barrar en massa!

Nu ska jag hoppa in i dushen o göra mig klar en en jobbdag. Jag jobbar kväll idag så det blir sent! Men förhoppningsvis ganska lugnt på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0