Torsdag!

Oh idag ska jag äntligen få håret fixat hos frissan! Som jag har längtat, det kan inte bli sämre än va det är nu så vad som än händer så kan det bara bli bättre. Jag ska väl inte göra några drastiska förändringar, färga och klippa igenom det bara!

Trött har jag varit hela morgonen idag, jag fick gå upp as tidigt för att vara på jobbet 08.00 på personalmöte! Det slutade vid 11 och sen gick jag en snabbis på marieberg. Daniella hade ju skrivit på facebook att dom hade 50% på allt på BikBok o så va jag ju tvungen att gå dit, jag skulle inte ha någonting (som vanligt) men kom ut med en ljus klänning, super fin, o kanon till tenneriffa resan! Det blev också ett halsband från glitter som jag har kikat på ett flertal gånger när jag gått hem från jobbet! Men nu får det snart vara nog för det julklappar som ska prioriteras framöver!

Nu ska jag nog bara slappa framför tvn en stund, jag ska ju ut o springa med Mija ikväll så då måste jag spara på den energi som finns kvar, haha!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättesnygg klänning!!!!

2010-11-19 @ 17:20:47
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-11-20 @ 12:29:30
URL: http://sssandraaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack =)

2010-11-20 @ 12:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0