Fredag...

Zappar mellan tvn och datorn just nu. Kollar på Kingdom of heaven men det är ju reklam varje kvart o det blir jag tokig på. Jag har jobbat både igår och idag, igår hade vi ju shoppingkväll på marieberg så det blev en sen kväll med massa folk! Idag va det mycket lugnare som tur va. Va hade en kampanj på jeansleggings på jobbet nu under helgen för bara 99,- så det kunde jag inte motstå, sen blev det en zebra ring som fick följa med hem också!

Idag har vi äntligen fått vår diskmaskin och tvättmaskin inkopplad så nu går dom för fulla muggar =) Känns as skönt! Helgen i övrigt blir nog ganska lugn, Tompa har öroninflammation så det blir nog bara mys framför tvn skulle jag tro. Mamma ska ha kalas på söndag, så då måste vi dit o käka lite smörgåstårta iallafall! Tillbaka till tvn nu o se om jag orkar se klart filmen?


Älskar min nya svarta skjorta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0