Fredag!

Jag kom hem från jobbet för ett tag sen. Det va helt kaos på jobbet idag, mycket konstiga kunder och provhytterna va fulla med kläder som kunderna kände att dom bara kunde lämna till stackars mig som fick stå o ta redan på allt! Usch va trött jag blir på folk ibland asså, dom bara skiter i kläderna, det ligger överallt i stora högar, hej vilt, o på golvet o fan....åhh jag blir så irriterad! 

Nu är jag iallafall hemma o skönt är väl det! Öppnade mitt lönebesked nyss o det känns som jag kommer behöva leva snålt denna månad? september va ju ingen höjdarmånad med jobb men oktober har varit hemskt, jag har ju typ bara jobbat 10 dagar? knappt det, o inte hela dagar heller för den delen så nästa månad får jag väl gräva ner mig någonstans! Med tanke på att jag behöver köpa julklappr för nästa lön vilket knappt kommer gå så måste jag spara pengar till det från den här lönen? Usch vad jag hatar att hålla i pengarna, jag vill ju spendera dom, haha, vem vill inte det! Aja men det där löser sig säkert!

Nu ska jag ladda upp med lite chips o kolla på Gisslan på kanal 5 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0