Måndag...

Äntligen ledig efter nästan en hel veckas jobb! Jag ska väl inte klaga för det är ju jätte bra att dom ringer o vill att jag ska jobba men nu kändes det skönt att vara ledig för jag har miljarder saker att göra! Ska käka frukost o sen dra till pappas jobb o städa så det är klart, slipper jag tänka mer på det! Sen behöver det verkligen städas här hemma, köket ser ut som....ja...just de =/

shoppade loss lite på jobbet i lördags, ett par jeans, leggings, trosor, örhängen, skarf och strumpbyxor...Jag älskar jeansen, man får jätte fin rumpa i dom! Sen fick jag en skjorta från HM på posten i lördags, en svart transparant, jätte snygg så helgens outfit blev mina nya jeans och den svarta skjortan istoppad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0