Söndag!

Usch idag är jag jätte trött efter gårdagen. Tävlingen gick väl helt okej, men det va så lite folk vilket är tråkigt för det blir ju ingen konkurrens då =/ i min singel va det bara 4 dansare o jag kom två, helt okej men vaför ska jag alltid komma två, jag vill ju vinna! I paren va det bara 3 par och vi kom 3:a, alltså sist så det va väl inte jätte bra men det va ju våran första tävling ihop så jag är ändå nöjd med våran insats, o kul va det =) Fick iallafall yttligare två pokaler till hyllan, det börjar bli fullt nu!

Nu håller jag på att göra min iordning för om ca 45 min kommer mamma, annso o karin o hämtar mig för vi ska åka in o se Grease på Conventum, det ska bli kul o jag tror den är väldigt bra! Måste nog fortsätta nu så jag blir klar nån gång, har alltid problem med håret för det är super slitet och behöver både klippas o färgas. Jag vill ju få längre hår men det varkar aldrig gå så jag ger snart upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0