Söndag!

Redan söndag o snart dax för en ny vecka, jag tycker tiden går grymt fort! Jag jobbade torsdag & fredag och igår va jag med pappa ute hos farmor o farfar. Pappa och Patrik skulle hjälpa farfar att byta nån kedja på utgödslingen? Så jag umgicks med farmor mesta delen. Vi tog en lång promenad i skogen med hunden för att kolla in mina kusinern nya hus som ligger några gärden bort från farmor o deras hus! Jag tycker alltid det är lika härligt att åka ut dit. Det är så lugnt o tyst det är hur mysigt som helst att bara vara ute, o vädret va ju kanon också! Det blev som alltid världens godaste mat, kött potatis o sås, min favorit, men det är bara farmor som kan få till det riktigt bra =)

På kvällen blev det mat hos svärföräldrarna och sen låg jag i soffan och skulle kolla på Pretty Woman men av någon anledning somnade jag ganska fort. Jag hade nog fått för mycket frisk luft under dagen, jag va helt slut!

Idag tänkte jag bara ta det lugnt innan jag ska dra till stan o träna dans med emma. Det är ju tävling om två veckor så det känns lite stressigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0