Tisdag!

Inget jobb idag heller så jag har städat lägenheten, fixat lite disk o nu sitter jag med en ansiktsmask =) Kom på att jag aldrig visat er skorna jag köpte på skopunkten för nån vecka sen, det blev ett par svarta stövletter och ett par svarta "converce" Jag skulle behöva ha några mer typ "boots" men jag vill helst ha bruna o det hittar jag inte nånstans? än är det ju inte så kallt ute så det kanske dyker upp lite fler innan dess. Jag får vänta o se!

   

Ikväll blir det zumba med mamma, det blir säkert lika jobbigt som det brukar! Jag behöver komma igång med styrketräningen också men nu har jag precis läst ut min nya bok så nu är det bara att börja jobba. Har aldrig gillat Charlotte Perelli förut men boken är kanon! Finns massa bra övningar...jag måste bara komma på ett bra upplägg som jag kommer kunna hålla om det ska funka? Jag dansar ju tisdag o onsdag, så då skulle jag behöva löpa och styrketräna typ måndag o torsdag, kanske även nån gång på helgen? känns som jag inte kommer göra nåt annat så jag undrar om det kommer hålla? aja jag ska klura på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0