Onsdag!

Jag är verkligen helt slut efter en dag med hundvakt o städning. Nero kom vid åtta imorsen o jag lyckades faktiskt få honom o sova nån timme till, desvärre snarkade han så högt att jag själv hade svårt att sova =/ Men vi gick upp vid halv tio iallafall o käkade lite frukost o sen blev det en promenad! Jag har jag hållt på med städning och tvätt hela dagen o det tar verkligen tid...shit, nu är jag äntligen klar så det har tagit hela dagen, o då är inte disken gjord, den lämnar jag till Tompa! Men det är skönt när det är klart iallafall!

Nu ska jag bara slöa o ta de lugnt så jag orkar med dansen ikväll, jag har grym träningsvärk efter mina två pass igår så vi får väl se hur det går ikväll? Men jag har saknat discon så det ska bli jätte kul! Måste träna lite på dansen till tävlingen också som är om tre veckor =/ hur ska det gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0