Rastlös o förvirrad...

Jag blir knäpp på allt som har det valet att göra...Jag kommer jobba på söndag och på eftermiddagen är det kalas för hela slanten så jag måste alltså rösta innan helgen? om jag nu ska rösta? men det ska man väl? fan va svårt! Jag är totalt ointresserad av allt som har med politik att göra, jag vet knappt vad nåt parti står och har ingen som helst lust att sätta mig in i det nu heller? Alla partier har nåt bra o nåt dåligt? Orka...

Just nu är jag så rastlös att jag snart hoppar ut genom fönstret....Kollade på Die Har 4 till frukost o nu väntar jag bara på att Beverly Hills ska börja! Ikväll är det dans som gäller men innan det ska jag till marieberg o fixa naglarna och köpa en klänning till helgen. Mamma jobbar till fyra så vi åker efter det nån gång! Frågan är bara vad jag ska göra nu?.....

Tror aldrig jag visade er min nya leopardtopp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0