Söndag...

Igår va det tävlingsdax o jag kunde väl inte ha haft en sämre start på dagen. Tog fram min dansdräkt och skulle precis packa ner den när jag fick se massa fula svarta fläckar över hela dräkten, det såg förjävligt ut! Jag fick panik, ringde till mamma o ville först inte åka, för vad skulle jag ha på mig? Ringde till Linette o hon va som tur hemma så vi åkte förbi o hämtade hennes dräkt så jag lånade den.

Hur som helst så kom vi till tävlingen o då va det rond 20 typ och jag skulle dansa i rond 62 så det va bara att ta det lugnt en stund o kolla på alla andra! Fortfarande sur över min förstörda dräkt gick jag iallafall ut o gjorde mitt bästa på dansgolvet. Det va en liten tävling och i min klass va det bara 5 deltagande så vi fick köra direktfinal. Men jag lyckades iallafall komma på en 2:a plats o det måste jag väl vara nöjd med =)

Nu måste jag bara försöka fixa en ny dräkt till nästa tävling?...fan...aja...



Vi va hemma ganska tidigt från tävlingen, redan vid fem vilket va as skönt! Duschade och sen kom Nero hit så vi va hundvakt åt honom ända tills nu vid nio kom Jocke o hamtade honom. Åkte till mamma o dom o käkade god mat en sväng igår kväll också! Nu ska jag käka lite frukost o göra min iordning, börjar jobba sen kl två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0