Söndag!

Va hemma från Satin vid tre på morgonen så då va bara direkt ner i säng, sov fyra timmar sen ringde klockan vid sju o då va det bara att gå upp och göra sig iordning till jobbet! Mamma skjutsade mig som tur va! Jobbade till kvart över två då kom mamma o hämtade mig. Sen drog vi o hämtade smörgåstårtor o sen hem för att förbereda kalas. Vid fyra kom hela slätken hit så det va fullt hus! Tusen tack för alla bra presenter. Jag vill ju köpa lite nytt till lägenheten så jag fick presentkort på Ikea, Chilli, Entré, massa pengar, en mindre resväska, en vinkaraff, jätte stora blommor utav mamma som jag ska ha i vardagsrummsfönstret, en diskmaskin, tvättmaskin m.m. så jag kan absolut inte klaga! Jag har helt enkelt världens bästa pojkvänn, familj o släkt =) Kan inte bli så mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh vilka toppenpresenter du fick, kul!!!

2010-09-23 @ 17:08:18
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0