Torsdag!

Gick upp tidigt imorse för att åka med pappa till Marieberg o kolla på diskmaskiner. Vi hittade en på elgiganten som verkade bra så det fick bli den, nu står den i köket o väntar på att bli inkopplad bara. Får väl se om det fixas i nästa veckan någon gång? Det känns iallafall as skönt o slippa diska för hand, kan inte fatta att vi bott här i 5 år utan diskmaskin? helt sjukt!

Kom hem, fixade lite disk o plockade iordning lite sen drog jag till Järnhandeln o röstade, de ni =) Så nu behöver jag inte tänka på det längre! Gick in på ica o handlade en sväng o när jag kommer ut ur affären står bilen självklart as långt bort på stora parkeringen och det bara vräker ner regn, jag va helt dyngsur när jag väl kom till bilen så när jag kom hem va det bara att byta kläder! Att det kan regna så mycket på en o samma gång? jag såg ut som en blöt katt i skallen =/

Köpte med mig fyra filmer hem från Ica så nu ska jag nog fixa lite käk o sen sätta mig framför en film! Ikväll ska jag på friskis med linette så då är det okej att slappa lite innan =)

Dom ringde från jobbet idag o ville att jag skulle komma in o jobba imorgon o det säger jag inte nej till!

Här ser ni våran fina diskmaskin! Även en halvdålig bild på klänningen jag köpte igår!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0