Torsdag!

Jag har haft två lediga dagar och inte skrivit en enda rad här? har helt enkelt inte orkat, jag har inte orkat gjort någonting utan bara slöat i två hela dagar, lite lat måste man få vara ibland =) Jag som trodde jag skulle bli ledig hela veckan o ha all tid i världen över till annat men så ringde dom från jobbet så idag och imorgon ska jag jobba. Jag jobbar kväll så jag hinner med lite nu på förmiddagen iallafall. Dansträning står högst upp på schemat eftersom det är tävling på lördag? shit va tiden går fort helt plötsligt!

Jag fyllde ju år i förrgår men eftersom vi firade mig i söndags så blev det rätt lungt! Jag och Tompa drog till Ikea o handlade upp i princip alla mina födelsedagspengar. Vi köpte nya gardiner, lampor, växter o tre ljusstakar, allt till vardagsrummet o det blev jätte bra! Tar en bild nån dag så ni får se!

Nu måste jag träna dans....se ya ♥


22år går gansk fort måste jag säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0