Torsdag...

Jag har sjukt mycket träningsvärk i låren efter Zumbapasset med mamma i tisdags. Det va as jobbigt, men roligt! Är jag ledig på tisdagar så kommer jag iallafall gå flera gånger! Men just nu är jag jätte sugen på att börja på discon igen, jag har ju missat dom två första gångerna för att jag har jobbat men nu på onsdag ska jag äntligen komma dit =) Och min chef ska försöka se till att jag slipper stänga på onsdagar så jag ska hinna på dansen, det är ju schyst! Såg att första tävlingen är redan den 25sep, i Degerfors, vill jätte gärna vara med men jag måste se om jag jobbar först! Känns som jobbet måste gå i första hand eftersom jag inte riktigt vet hur mycket jobb det blir nu till hösten? Får ta allt jag får! Tyvärr verkar det inte bli nåt mer tävlande för mig o Linette, vi kan typ aldrig träna ihop o det finns ingen kurs som vi båda kan gå på, lite synd =(

 

Igår köpte jag med mig en kofta och lite örhängen hem från jobbet! Nu vill jag bara att det ska bli kallt så jag kan använda koftan, super fin!

 

Jag jobbar idag och imorgon sen har jag hela 5 lediga dagar framför mig, känns väldigt skönt måste jag säga! Imorgon efter jobbet ska vi åka och fira farmor och min kusin. Så då blir det lite kalasande. På lördag blir det antagligen utgång med Mija, o det va väl på tiden för vi ses ju knappt aldrig! Sen vet jag inte vad jag ska göra på mina lediga dagar? Städa är väl alltid sånt som måste göras men hur kul är det? jaja det återstår o se, nu ska jag slänga mig i soffan o glo på en film innan jobbet, tänkte först gå ut o gå eller springa men den tanken har jag gett upp för längesen, haha, Mija hjälp mig =)


Kommentarer
Postat av: linette

Ja fan gumman det är synd.. Jag verkar också bli mer ledig än jag vill framöver så vi får se till att gå på friskis och svettis och hänga lite utöver det =D

2010-09-02 @ 21:25:35
URL: http://linettesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0