Helgen!

I helgen har jag hunnit med massor känns det som! Lördag: sov länge o mös med Tompa framför en film innan det va dax att göra sig iordning för middag och utgång med Mija! Vi käkade gott o tro det eller ej så delade vi på en vinare? jag som inte ens dricker vin? tills i förrgår tydligen, men det va faktiskt gott o tur va väl det eftersom bara vinet kostade 300 spänn, haha! Sen drog vi vidare till Ritz, vi hade inte varit där nån utav oss o kände att vi ville spana in va det va för ställe. Det va super fint, jätte fina lokaler o allting! Däremot va det väl inte riktigt våran ålder? typ 25, 30+ nånting, fråga oss inte hur vi kom in? Men vi dansade där tills klockan va ca halv ett då följde jag Mija hem o ringde efter Ewa för att se vart dom höll hus. Fick inte tag i henne (självklart) så då ringde jag Cromen och till slut fick jag patriks nummer. Jag ringde partik o dom va på Satin så jag drog dit, ringde när jag va där för att se om dom va på övervåningen eller nedervåningen, Parik: men Sandra det finns bara ett plan här? då inser jag att jag står på strömpis? haha vilken jävla miss....det va bara att hämta jackan igen och gå vidare, 100 spänn till ingen nytta! Hur som helst så kom jag till Satin o dansade vidare med Ewa o dom till ca halv tre när dom stängde. Innan vi drog hem så blev det pizza från grillcorner hemma hos Patrik. Vi va väl hemma halv 5 så det blev en sen kväll. Men fan va kul vi hade!
   
  
Söndag: Mådde över förväntan mycket bättre än vad jag trodde. Tur va väl det för kl tre mötte jag upp Kusin Kalle för att gå på bio, Toy story 3 fick det bli o den va faktiskt bra. Jag satt nästan o tjöt i slutet för det va så sorligt. (Kom igen Sandra det är för fan en barnfilm, skärp dig!) Kom hem strax före sex och kl sex skulle vi vara på middag hos Danne & Ewa s det va bara att vända i dörren...Där käkade vi tacos, hälsade på hästen, kollade på film o bara snackade massa skit! Åkte hem vid tio så det blev inte så jätte sent.

Måndag: Tompa ringde o väckte mig vid tio för han hade tappat en lins på jobbet så jag fick häva mig upp och åka dit med en ny, kändes lite segt måste jag säga men det va väl tur att jag kom upp ur sängen annars hade jag väl legat kvar allt för länge! Kom hem, käkade frukost o drog iväg till pappas jobb o städade. Nu har jag precis kommit hem därifrån så nu ska jag dushca, käka lite mat o sen iväg till Hjortkvarn för att klippa Rasse o hälsa på Koffe som kom hem från Turkiet igår, se om han är någe brun?

Hej så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0