Söndag!

Tävlingen igår gick super bra! Det va första gången jag tävlade i guldklassen, 23 st anmälda o jag lyckades ta mig ända till final och slutade på en 5:e plats och förhoppningsvis blev det en prick! Jag som trodde att jag skulle ligga i botten men det blev tvärtom =) Super glad är ja!

Idag va jag uppe med tuppen för det va jobb som gällde och efter det väntade ett tre timmars danspass! Sjukt jobbigt, men sjukt kul! Jag älskar verkligen söndagsträningarna! Nu har vi precis käkat kiosken mat o jag väntar på att Big Brother ska börja! Undra vem som åker ut idag? Jag hoppas på Patrik, han är ju super tråkig!


Jag har fått den här låten på hjärnan, vi dansar till den på träningen...


Saknar min parkompis, Linette <3


Kommentarer
Postat av: Linette

Saknar dig med pluttan! Får ta och hänga nån dag sen får vi se om jag kanske behagar att dansa nåt till nästa termin, hehe. Man saknar ju dansen...

2011-04-11 @ 13:10:34
URL: http://Linettesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0