Spöregn

Usch jag hade stallt klockan på 08.00 och ändå vaknar jag tidigare, vaknade redan ca 07.30 o få se att det spö regnar ute, jag som skulle ut o springa? Det är väl ingen ursäkt för man får bara klä sig ordentligt men jag blev så miss pepp =( Så jag skiter faktiskt i löpning idag!! Jag tänkte käka frukost, duscha, fixa iordning mig och sen åka till Marieberg lite tidigare för att fixa naglarna innan jag börjar jobba! Jag har varit sugen på snygga naglar as länge o nu när jag fick bra lön ska jag fan unna mig det =) Sen blir det att jobba några timmar o sen skulle vi tydligen på kalas ikväll.

Vi va på Willys o handlade mat igår och jag försökte verkligen handla massa nyttiga saker. Det är jätte svårt för av gammal vana så tar jag det jag brukar äta. Men en del saker som följde med hem va:

* Lax
* Knäckebröd
* Keso
* Linfrön
* Lättyoghurt (till smootie)
* Banan
* Bär
* Bulgur
* Morötter
* Ägg
* Spenat
* Avokado

Nu ska jag göra mig en god smoothie till frukost o sen bege mig mot duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0