Tisdag

06.00 ringde min klocka imorse o det är inte allt för vanligt. Jag skulle börja jobba kl 08.00 vilket jag inte brukar göra eftersom jag mest jobbar kväll. Väl där fick jag jobba en timma längre än bestämt för vi hade så mycket att göra o det tackar man ju inte nej till. Efter jobbet tog jag en sväng på marieberg för att lämna CV:n på massa olika butiken. Jag trivs super bra på Kappahl men det är bara extra jobb och ganska få timmar nu i höst så jag måste försöka hitta nåt annat? O det lät faktiskt lovande från flera butiker så jag håller tummarna o hoppas på det bästa!

Nu har jag precis käkat mat o tänkte bara slöa en stund. Ikväll kommer Arazu o Kim hit för tidigt imorrn bitti drar vi till Ullared =) ska bli sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0